Borygo Battery Coolant Branding nowoczesny płyn chłodnicy dla aut hybrydowych i elektrycznych
Borygo Battery Coolant Branding nowoczesny płyn chłodnicy dla aut hybrydowych i elektrycznych
Borygo Battery Coolant Branding nowoczesny płyn chłodnicy dla aut hybrydowych i elektrycznych
Przewiń
Przewiń

Klient
Boryszew ERG
Branża
Motoryzacja / Chemia / Opakowania
Rok
2024
Zakres usług
Framer Development
UX/UI Design
Development
Motion Graphics
Web Design
Branding
Product Design
Branding Borygo Battery Coolant
Boryszew ERG, jeden z liderów chemii motoryzacyjnej w Europie, wprowadzał na rynek nowy produkt – Borygo Battery Coolant, specjalistyczny płyn do chłodzenia baterii w pojazdach elektrycznych i hybrydowych. Naszym zadaniem było opracowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej, która wyróżni produkt na tle konkurencji, podkreśli jego zaawansowanie technologiczne i zbuduje zaufanie wśród nowych segmentów odbiorców w sektorze EV/HEV.
Boryszew ERG, jeden z liderów chemii motoryzacyjnej w Europie, wprowadzał na rynek nowy produkt – Borygo Battery Coolant, specjalistyczny płyn do chłodzenia baterii w pojazdach elektrycznych i hybrydowych. Naszym zadaniem było opracowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej, która wyróżni produkt na tle konkurencji, podkreśli jego zaawansowanie technologiczne i zbuduje zaufanie wśród nowych segmentów odbiorców w sektorze EV/HEV.
Boryszew ERG, jeden z liderów chemii motoryzacyjnej w Europie, wprowadzał na rynek nowy produkt – Borygo Battery Coolant, specjalistyczny płyn do chłodzenia baterii w pojazdach elektrycznych i hybrydowych. Naszym zadaniem było opracowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej, która wyróżni produkt na tle konkurencji, podkreśli jego zaawansowanie technologiczne i zbuduje zaufanie wśród nowych segmentów odbiorców w sektorze EV/HEV.




Problem
Wprowadzenie nowej linii produktowej wymagało:
Spójnej, nowoczesnej identyfikacji wizualnej
Jasnego przekazu kluczowych cech technicznych
Dopasowania projektu do różnych odbiorców: B2C i B2B
Wizualnego podkreślenia innowacyjności, bezpieczeństwa i ekologii
Wprowadzenie nowej linii produktowej wymagało:
Spójnej, nowoczesnej identyfikacji wizualnej
Jasnego przekazu kluczowych cech technicznych
Dopasowania projektu do różnych odbiorców: B2C i B2B
Wizualnego podkreślenia innowacyjności, bezpieczeństwa i ekologii
Wprowadzenie nowej linii produktowej wymagało:
Spójnej, nowoczesnej identyfikacji wizualnej
Jasnego przekazu kluczowych cech technicznych
Dopasowania projektu do różnych odbiorców: B2C i B2B
Wizualnego podkreślenia innowacyjności, bezpieczeństwa i ekologii
Rozwiązanie
Analiza rynku płynów eksploatacyjnych dla elektromobilności
Opracowanie strategii wizualnej w oparciu o trzy filary: nowoczesność, ekologia, technologia
Projekt moodboardów i koncepcji graficznych z chłodną paletą (błękity, granaty, zieleń)
Przygotowanie etykiet w dwóch wersjach:
1L dla klientów indywidualnych (prostota, zwięzłość)
5L dla flot i warsztatów (rozszerzona informacja, system ikon)
Finalizacja plików do druku i komunikacji cyfrowej – zachowanie spójności wizualnej we wszystkich punktach styku z produktem
Analiza rynku płynów eksploatacyjnych dla elektromobilności
Opracowanie strategii wizualnej w oparciu o trzy filary: nowoczesność, ekologia, technologia
Projekt moodboardów i koncepcji graficznych z chłodną paletą (błękity, granaty, zieleń)
Przygotowanie etykiet w dwóch wersjach:
1L dla klientów indywidualnych (prostota, zwięzłość)
5L dla flot i warsztatów (rozszerzona informacja, system ikon)
Finalizacja plików do druku i komunikacji cyfrowej – zachowanie spójności wizualnej we wszystkich punktach styku z produktem
Analiza rynku płynów eksploatacyjnych dla elektromobilności
Opracowanie strategii wizualnej w oparciu o trzy filary: nowoczesność, ekologia, technologia
Projekt moodboardów i koncepcji graficznych z chłodną paletą (błękity, granaty, zieleń)
Przygotowanie etykiet w dwóch wersjach:
1L dla klientów indywidualnych (prostota, zwięzłość)
5L dla flot i warsztatów (rozszerzona informacja, system ikon)
Finalizacja plików do druku i komunikacji cyfrowej – zachowanie spójności wizualnej we wszystkich punktach styku z produktem
Efekty
Produkt wyróżnia się na półce – przyciąga uwagę i budzi zaufanie
Kluczowe dane techniczne są natychmiast czytelne
Branding został pozytywnie oceniony zarówno przez klientów indywidualnych, jak i partnerów biznesowych
Projekt wspiera wizerunek Boryszew ERG jako innowacyjnego lidera branży
Produkt wyróżnia się na półce – przyciąga uwagę i budzi zaufanie
Kluczowe dane techniczne są natychmiast czytelne
Branding został pozytywnie oceniony zarówno przez klientów indywidualnych, jak i partnerów biznesowych
Projekt wspiera wizerunek Boryszew ERG jako innowacyjnego lidera branży
Produkt wyróżnia się na półce – przyciąga uwagę i budzi zaufanie
Kluczowe dane techniczne są natychmiast czytelne
Branding został pozytywnie oceniony zarówno przez klientów indywidualnych, jak i partnerów biznesowych
Projekt wspiera wizerunek Boryszew ERG jako innowacyjnego lidera branży
Zobacz pozostałe projekty
Zanurz się w naszej różnorodnej kolekcji innowacyjnych projektów, w których kreatywność spotyka się z najnowocześniejszą technologią, aby rozwiązywać rzeczywiste problemy.
Chcesz stworzyć coś nowoczesnego?
Pomagamy naszym klientom rozwiązywać problemy, wdrażać nowoczesne rozwiązania i wprowadzać zmiany w branżach deweloperskiej, medycznej, fintech, startupach oraz nowych technologiach.