Zapytanie ofertowe MENU
Zapytanie ofertowe MENU

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Wyróżnimy Twoją markę w wirtualnym świecie

BRANDING

Przygoda z marką wiedzie przez zetknięcie się klienta z wizualną stroną firmy. Najpierw poznajemy graficzne elementy marki, obraz w postaci znaku graficznego, który nie tylko ma budzić zaufanie i budować identyfikację z marką, ale identyfikacja wizualna powinna też utożsamiać markę z pozytywnymi emocjami, wysoką jakością i obsługą na najwyższym poziomie.

Jesteśmy gotowi pomagać

W PAGE Interactive najpierw poznajemy każdy trybik przedsiębiorstwa, jego najmocniejsze strony i wyróżniki oferty, by stworzyć spójną wizję i harmonijną całość. W ten sposób przygotowujemy się do zaprojektowania logo firmy, które będzie budowało pozytywne emocje. Jesteśmy też gotowi pomóc przy odświeżeniu logo.

JAK PRACUJEMY

Złożony proces wymaga precyzji i metodycznego działania

Każdy projekt traktujemy indywidualnie, ale zawsze działamy według schematu. Systematyzuje on naszą pracę i pomaga osiągać optymalne rozwiązania. Proces tworzenia identyfikacji wizualnej jest bardzo złożony, wymaga precyzji i metodycznego działania. Dzielimy go na kilka etapów.

Analiza

Poznajemy Ciebie i Twoją firmę oraz obszar, w którym działasz. Na tej podstawie wybieramy style wizualne, które oddadzą charakter Twojej branży.

Wstępny projekt

Przedstawiamy wstępny zarys logo, dzięki temu  poznasz jego założenia i we wstępnym etapie będziemy mogli wyobrazić sobie końcowy efekt.

Projekt Logo

Przedstawiamy gotowe logo – ilość wersji zależy od wcześniejszych ustaleń. Ty decydujesz czy je akceptujesz czy wymaga jeszcze udoskonaleń.

Brandbook

Przygotowujemy wizualizacje z nowym logo oraz plan na budowanie świadomości Twojej marki wśród odbiorców.

Eksport plików

Eksportujemy pliki gotowego logo do odpowiednich rozszerzeń plików.

Rozmowa z klientem

Prawdopodobieństwo tego, że udałoby się nam zaprojektować idealne logo bez konsultacji z klientem jest bliskie zeru. Pracę nad projektowaniem logo zaczynamy od rozmowy z klientem. W ten sposób określamy główne założenia, poznajemy specyfikę branży czy detale odnoszące się do strategii firmy.

Wizualizacja konceptu

Po wspólnych rozmowach wysnuwamy odpowiednie wnioski, szkicujemy większość pomysłów, które wydają się nam słuszne i przygotowujemy wstępny projekt. Dzięki temu, możemy pokazać naszą wizję i pomysł na identyfikację wizualną firmy.

Projekt logotypu

Zebrane wstępnie informacje to klucz do sukcesu, bez nich nie powstałby nawet wstępny zarys logo. Nasze doświadczenie podpowiada nam, że dobry wywiad to połowa sukcesu. Dzięki niemu jesteśmy w stanie złapać odpowiedni trop, który pozwoli zrealizować nam oryginalny projekt logotypu.

Comodo SSL