PAGE Interactive

MENU

MENU
PAGE Interactive

MENU

MENU

Warsaw Interactive Tools, 30 lipca, Warszawa

Warsaw Interactive Tools to pierwsze z zaplanowanych spotkań, podczas których prelegenci będą opowiadać o narzędziach interaktywnych i ich możliwościach. Pierwszy serwis branży marketingu mobilnego GoMobi.pl jest partnerem tego wydarzenia.

Prelekcje poprowadzą:

Łukasz Grodecki

Tytuł: Stwórz własną aplikację mobilną!

Doświadczony Art Director, w jego CV figurują takie agencje reklamowe jak Ideo, K2 Internet, Hypermedia Isobar, Oglivy i Red8 Digital, obecnie twórca i właściciel agencji PAGE Interactive. Pracował dla największych marek, m.in dla Adidas, Bosch, Gilette, GO- Sport, Reebok, Samsung, Honda, Nivea, Procter&Gamble. Specjalista w zakresie systemów informacyjnych i multimedialnych.

O prezentacji: Stwórz własną aplikację mobilną – etapy projektowania i reali- zacji oraz przejścia przez proces dopuszczenia aplikacji do app store.

Artur Jabłoński

Tytuł: Fora dyskusyjne – niedoceniane narzędzie marketingu internetowego.

Creative & PR Manager w agencji reklamowej MSU Publishing, gdzie tworzy strategie działań i koncepcje kreacji w zakresie ATL, BTL i digital. Wykłada Nowe Media i Social Media na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika. Autor bloga arturjablonski.com. Regularnie publikuje w czasopismach i wortalach branżowych. Prowadzi szkolenia i doradza w zakresie komunikacji internetowej, social media, copywritingu i webwritingu. Prywatnie entuzjasta wszelkich odmian jazzu i wykonawca poezji śpiewanej.

O prezentacji: W dobie dominacji Facebooka i innych portali zapominamy o tym, że do świata mediów społecznościowych przynależą również fora dyskusyjne. To wymagająca grupa odbiorców, do której również należy dotrzeć.

Artur Smolnicki

Tytuł: Google Analytics w służbie social media

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, na kierunku ściśle związanym z marketingowymi zainteresowaniami. Subiektywny bloger w newCreative.pl , chociaż sam siebie blogerem nazywać jeszcze nie chce. Pasjonat mediów społecznościowych oraz wszelkich odmian marketingu. Miłośnik literatury, chociaż ze względu na notoryczny brak czasu od kilku lat jest to tylko literatura branżowa. Nałogowo ogląda reklamy, częściej niż zagraniczne seriale.

O prezentacji: Google Analytics to nie tylko liczba odwiedzin czy unikalnych użytkowników, to przede wszystkim potężne narzędzie analityczne, które także w przypadku mediów społecznościowych da nam ogrom niezbędnych informacji.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  Warsaw Interactive Tools 2013 – narzędzia interaktywne i ich możliwości

Adrian Kostrzębski

Tytuł: Zastosowanie TweetDecka do prowadzenia działań na Twitterze

PR Manager Turtle Entertainment Polska – właściciela największych lig e-sportowych w Polsce tj. Liga Cybersport oraz Electronic Sports League (ESL Polska). Organizator spotkań z cyklu Pogadajmy o e- sporcie, Student Akademii Leona Koźmińskiego.

O prezentacji: Podczas prezentacji pokaże jak skutecznie i komfortowo zarządzać większą ilością kont Twitterowych. Dzięki temu narzędziu angażowanie followersów będzie łatwiejsze.

Plan konferencji:

18.00-19.00 – Rejestracja i powitanie uczestników 19.00-19.30 – Artur Smolicki
19.30-20.00 – Łukasz Grondecki
20.00-20.30 – Artur Jabłoński
20.30-21.00 – Adrian Kostrzębski
21.00-22.00 – Pokazy baristy, poczęstunek i networking

Warsaw Interactive Tools jest imprezą bezpłatną. Odbędzie się 30 lipca w Akademii Leona Koźmińskiego. Organizatorem konferencji jest agencja PAGE Interactive.

wit

JESTEŚMY DOSTĘPNI OD ZARAZ

Powiedz nam czego potrzebujesz, a my znajdziemy rozwiązanie. Proste, prawda?

Share This