Spółka Fitness Place, właściciel nowo powstałej sieci klubów fitness i siłowni My Fitness Place, nawiązała współpracę z agencją PAGE Interactive.
Do zadań PAGE Interactive należało zaprojektowanie i wdrożenie strony internetowej sieci, a także przygotowanie projektu graficznego dla systemu administracyjnego.
Na początku uruchomiony został specjalny landing-page informujących o klubie, oraz umożliwiający zakup karnetu online. W tym czasie trwały prace projektowe nad pełną wersją serwisu. Jako agencja kreatywna chcieliśmy, by My Fitness Place wyróżniało się graficznie na tle konkurencji. Postawiliśmy na jasną stronę bogatą w zdjęcia i ikony informacyjne.
Oryginalnym elementem jest zastosowany w tle blob, czyli poruszający się nieregularny kształt przypominający kroplę lub bąbla.
Strona My Fitness Place jest oczywiście w pełni responsywna, co zapewnia komfortowy dostęp z poziomu zarówno komputerów stacjonarnych jak i urządzeń mobilnych.
Poza projektem graficznym i wdrożeniem strony internetowej agencja PAGE Interactive podjęła się stworzenia spójnej z identyfikacją marki nakładki na panel e-fitness, czyli zewnętrzną platformę umożliwiającą zakup karnetów a także obsługę kalendarza zajęć w poszczególnych klubach.
Wszystkich miłośników zdrowia i kultury fizycznej zapraszamy do klubów sieci My Fitness Place