PAGE Interactive

MENU

MENU
PAGE Interactive

MENU

MENU

PAGE realizuje stronę nowej marki zegarków dziecięcych

Trwa współpraca Agencji PAGE Interactive i Grupy ZIBI S.A, będąc ej m.in. oficjalnym dystrybutorem zegarków Casio w Polsce. Po serii stron produktów skierowanych do dorosłych (jak. np. Edifice, G-SHOCK i Casio Retro) przyszła kolej na zegarki skierowane do najmłodszych odbiorców.

Knock-Nocky to seria czasomierzy dla dzieci. Od początku do końca zaprojektowana przez ZIBI jako marka własna, korzysta z mechanizmów Miyota, napędzających m.in. zegarki Casio i Citizen. Stworzono dzięki temu porządne i precyzyjne zegarki, w bardzo przystępnej cenie.

Knock-Nocky to wyjątkowa marka, a co za tym idzie jej oficjalna strona internetowa również nie powinna niknąć w cieniu konkurencji. Agencja PAGE Interactive odpowiadała za prace koncepcyjne, począwszy od prototypu strony i makiety UX, przez projekt graficzny aż po pełne wdrożenie.

Strona utrzymana jest w komiksowym stylu, a przewodnikami po niej są Knock-Nocky – przyjazne stworki będące twarzą i bohaterami marki. Dzięki temu jest ona przyjazna i angażująca dla najmłodszych użytkowników, którzy znajdą tu wiele ciekawych gier i zabaw, między innymi kolorowanki lub sudoku.

Agencja PAGE Interactive nie zapomniała także o rodzicach. Na stronie znajdują się także artykuły i porady parentingowe – na przykład jak nauczyć dzieci systematyczności czy korzystania z zegarka.

Zapraszamy do odwiedzenia www.knock-nocky.pl

ZOBACZ RÓWNIEŻ  Złoty, Kosmiczny Szary i kolorowy zawrót głowy

JESTEŚMY DOSTĘPNI OD ZARAZ

Powiedz nam czego potrzebujesz, a my znajdziemy rozwiązanie. Proste, prawda?

Share This