PAGE Interactive

MENU

MENU
PAGE Interactive

MENU

MENU

5 powodów dla których warto współpracować z agencją interaktywną

W świecie online trudno jest przetrwać nie tylko, kiedy masz już własną firmę – również sam jej rozwój może stanowić wyzwanie. Walka o utrzymanie pozycji w TOP 10, kampanie RTB i ich optymalizacja, social media, Content Marketing to raptem kilka elementów strategii marketingowych prowadzonych w internecie. Prowadzenie ich na własną rękę, wymaga wielkiego nakładu pracy, budowy całego marketingowego działu i zatrudnienia specjalistów. By utrzymywać konkurencyjność, należy stale monitorować rynek, reagować na zmiany zachodzące w branży i optymalizować efekty kampanii.

Na szczęście te zadania równie dobrze, albo nawet lepiej, mogą dla nas wykonać agencje interaktywne. Specjalistyczne zespoły nie tylko precyzyjnie przeanalizują działalność przedsiębiorstwa, ale przede wszystkim przygotują dopasowaną do profilu firmy kampanię. Wielu właścicieli firm myśli, że tego typu agencje należy zatrudnić tylko wtedy, gdy potrzebujemy zaprojektować stronę WWW. Jednak to tylko fragmencik całego spektrum możliwości.

Jak agencja interaktywna może pomóc twojej firmie? Co powoduje, że współpraca z nią przyniesie wymierne korzyści? Oto 5 powodów, dla których warto przynajmniej przemyśleć współpracę:

1. Badania i statystyki 

Najlepsze agencje interaktywne dysponują szeregiem badań, które są wynikiem prowadzonych przez nie kampanii. Kampanie reklamowe nigdy nie są realizowane w ciemno. Przedsięwzięciu zawsze towarzyszy zbieranie statystyk, które są precyzyjnie analizowane. W ten sposób agencja dysponuje niezwykle cenną wiedzą na temat zachowań potencjalnych klientów. Poprzez monitoring zachowań grup klientów, agencja wie, z jakich narzędzi i jak z nich skorzystać, by osiągać optymalne wyniki.

2. Analiza danych

Dane są dosłownie wszędzie, każda akcja podjęta przez użytkownika jest zapisywana i analizowana przez analityków zatrudnianych w agencjach. Dane odnoszą się do tego, w co „klika” użytkownik, co ściąga, ile czasu spędza na danej stronie, w którym momencie porzuca witrynę, a nawet na co patrzy w pierwszej kolejności. Każda taka akcja podjęta przez usera to element bardzo dużej układanki, którą dobry analityk umie ułożyć w jedną całość. Ostatecznie dzięki tym informacjom, agencja zrealizuje skuteczną kampanię, która przyniesie wymierne korzyści firmie.

3. Edukacja i doświadczenie

z dwóch poprzednich punktów coś wynika. Dzięki badaniom, stale prowadzonym statystykom i analizie danych, agencja dysponuje aktualną wiedzą na temat, jak zachowują się użytkownicy internetu. Jest to bardzo ważny czynnik ponieważ zachowanie internautów stale się zmienia. Wynikiem tego są ciągłe zmiany zachodzące w świecie online, nowe narzędzia, trendy, inny sposób projektowania stron, etc. Agencje te aktualizują wiedzę na bieżąco, a doświadczenie pozwala im na uniknięcie większości błędów. Warto wspomnieć o tym, że wiedza nie odnosi się do ogólnych zagadnień, ale do konkretnych przypadków z konkretnych branż. Oznacza to, że agencja wie, jak przygotować kampanię SEO lub kampanię w social media np. dla sklepu z karmą dla zwierząt, a jak docierać do grup klientów hoteli.

4. Optymalizacja efektów

Wystartować z kampanią na Facebooku czy też z kampanią AdWords nie jest jakimś wyjątkowo trudnym zadaniem. Można to zrobić samemu. Jednak przygotowanie jej zgodnie z zasadami sztuki jest już nie lada wyczynem. Błędów, jakie można popełnić przy przygotowywaniu tzw. adwordsów, jest cała masa. Źle dopasowane frazy kluczowe do budżetu (o wysokiej konkurencyjności i stawce za kliknięcie), mogą spowodować szybkie wypalenie się środków na koncie. Agencja nie tylko posiada wiedzę dotyczącą konkretnych grup docelowych, ale wie też, jak reagować w trakcie prowadzonych kampanii, które frazy eliminować, by nie generowały niekonwertującego ruchu.

5. Kreatywna strategia

elementem podsumowującym, a zarazem dopełniającym całości, jest kreatywność agencji w prowadzeniu działań marketingowych. Eksperci od e-marketingu tworzący agencję zawsze śledzą najnowsze trendy na rynku, wiedzą jakie narzędzia w danej chwili warto używać i jak optymalizować działania marketingowe. Połączenie wiedzy, doświadczenia i umiejętności ich wykorzystania powoduje, że kreatywne agencje budują przewagę konkurencyjną firmy.

Sposobów na wykorzystanie oferty agencji interaktywnej jest wiele. Wśród właścicieli firm pokutuje jednak jeszcze przeświadczenie, że najtaniej i najlepiej jest realizować strategie reklamowe we własnym zakresie. Wrażenie panowania nad wszystkim i możliwość szybkiej reakcji kusi, by konfigurować i kreować kampanie. Warto to przemyśleć. W agencjach siedzą eksperci, którzy doskonale zdają sobie sprawę z panujących zasad prowadzenia internetowych „podbojów”. Warto korzystać z możliwości outsourcingu i oddać w dobre ręce umiejętne zaplanowanie ekspansji firmy.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  PAGE Interactive odpowiedzialne za stronę www nowej sieci fitness

JESTEŚMY DOSTĘPNI OD ZARAZ

Powiedz nam czego potrzebujesz, a my znajdziemy rozwiązanie. Proste, prawda?

Share This